...ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ - ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΙΣ ΥΙΟΘΕΤΟΥΜΕ Η ΟΤΙ ΣΥΜΠΙΠΤΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ....

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

ΑΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ!!! ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!!

590_04d3e3059d0912933f0a00778f4aaf02
Για το νέο τηλεοπτικό τοπίο που διαμορφώνεται μετά την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές άδειες μίλησε ο γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ Παναγιώτης Ρήγας στον Real Fm 97,8.....
και την εκπομπή του Νίκου Στραβελάκη.

Αναφερόμενος στα κανάλια που δεν πήραν άδεια ο κ. Ρήγας επεσήμανε ότι θα γίνει διαγωνισμός και για θεματικές άδειες. Ερωτηθείς τι θα γίνει το χρονικό διάστημα μέχρι να προκηρυχθούν οι περιφερειακές και στη συνέχεια οι θεματικές άδειες και αν θα υπάρχει το χρονικό περιθώριο για τα κανάλια ώστε να παραμείνουν ανοιχτά μέχρι τότε, ο κ. Ρήγας σημείωσε:

«Ας κλείσουν, αφού αυτό προβλέπει η νομοθεσία».

Ο γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ εκτίμησε παράλληλα ότι οι εργαζόμενοι στα κανάλια που δεν πήραν άδεια θα απορροφηθούν από τους νέους τηλεοπτικούς σταθμούς.