...ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ - ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΙΣ ΥΙΟΘΕΤΟΥΜΕ Η ΟΤΙ ΣΥΜΠΙΠΤΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ....

Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

Η Ηλιθιότητα του Ιερού Πολέμου !!

USA-tromokratia
Είναι βαριά ηλιθιότητα….η φύση της θέλησης να κάνεις ένα πόλεμο για κάποιον Θεό που στο ζήτησε … !


Γιατί αν ο Θεός ζητά αυτόματα σταμάτα να είναι Θεός ..η σταματά να είναι ανώτερος Θεός!

Τώρα αν ο ανώτερος υπάρχει σε αντίθεση με τον κατώτερο …τότε σίγουρα χέστηκε για το πως τον αποκαλείς … χέστηκε για το αν θα πεις όχι δεν σκοτώνω για σένα!!! …Μάλλον η ανωτερότητα του που μπορεί να τον κάνει να λέγεται Θεός … θα ήταν αυτή που δεν θα τον ένοιαζε να τον ξαναθυμηθείς …φτάνει να μην σκοτώσεις την δημιουργία του!

Όσο για το τιμωρό Θεό των ανθρώπων…. η αγάπη είναι η μεγαλύτερη δύναμη στο σύμπαν… οι τιμωροί λοιπόν είτε Θεοί είτε οπαδοί …είναι απλά και πιστοποιημένα οι πιο αδύναμοι κρίκοι στην συνειδησιακή ιστορία!

Απόλαυσε που μας έχουν φτάσει αυτοί οι κρίκοι σήμερα…

https://www.facebook.com/OfficialBritainFirst/videos/9517706283015