...ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ - ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΙΣ ΥΙΟΘΕΤΟΥΜΕ Η ΟΤΙ ΣΥΜΠΙΠΤΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ....

Παρασκευή 31 Αυγούστου 2018

ΟΧΙ ΤΕΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟ..Ποια να ειναι η αξια του ..!

ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΔΙΑΒΑθΜΙΣΜΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΔΑ = ΟΧΙ ΤΕΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟ.....


Ε και θα μου πεις … ε και θα σου πω και εγω…!

Απλα οταν κλειδωνει η αγκυρα ειμαι αναγκασμενος να το λεω ..θελω δεν θελω !

Και πιστεψε με ..δεν θελω πια … αλλα η καταρα ειναι μεγαλυτερη και πιο ισχυρη απο την θεληση μου ..!

Ειναι αυτο η ερμηνεια η αρχικη θα μου πεις ; Για αυτο το εγραψες;

Γνωριζεις τι ρισκο ειναι να σου απαντησω; Ποτε δεν μιλαμε για τα αλληγορικα γιατι αυτα ειναι εντολες στο μελλον !

Θα ξαναερθουμε εδω σε λιγο καιρο και τοτε θα καταλαβεις ..!

Να θυμασαι οτι προσπαθω να σε κανω να δεις κατι που απαγορευεται να ειπωθει, να βγαλει αχνα , ηχο , δονηση …!

Καλημερα…